Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Ko ēst un ko neēst lai nomestu liekos kg?

 
Sveikas, šeit atkal es ar apaļajā rokām :-D
Vai iespējams 2 mēnešu laikā nomest 5 kg mainot ēšanas paradumus? Ir ieplānots nelietot cukuru pie tējām un kafijam, vispār izslēgt maizes un miltedienus un par saldumiem vispār nerunājot (t) alkoholu pats par sevi nelietoju.
Cik kcal diena vēlams uznemt lai notievetu ? Drastiski negribas jo pēc tam jaatrijas ka zilonmatitei:-D
Ka jūs apvaldat diētas laikā kari pēc ēdamā?
10.03.2019 18:26 | saite
 
ļoti daudz jākusās, ar ēšanu vien neko nepanāksi
10.03.2019 18:27 | saite
 
Tik cik patērē plus palielināt patēriņu. Izdevīgāk ir nevis badoties, bet likt fizisko slodzi, tad tauki samazināsies un būs musīši.
10.03.2019 18:34 | saite
 
attiecigi augumam, svaram, vecumam, seit vari aprekinat https://www.edunsporto.lv/?p=5266
10.03.2019 18:37 | saite
 
 
5 kg divos menesos ir 2,5 kg menesi, kapec gan ne? Sports un kaloriju deficits un gatavs. Bez saldumiem, 2 - 3 augli diena, labie oglihidrati, undens pietiekami
10.03.2019 18:39 | saite
 
Jāsāk ar ēdienkarti.
Nav jēgas izdzīt sevi sporta zālē, ja ēdienkarte nav sakārtota. Palasi kaut vai par insulīna ietekmi uz svara zaudēšanu. Izcils ( un vēl līdz galam neatzīts) veids kā notievēt ir augstas intensitātes vingrojumi (kardio) tukšā dūšā (te atkal atslēgas vārds ir insulīns, palasi pati vairāk).
Kopumā, ja godīgi, tad es nesaprotu šādus foruma ierakstus. Pilns internets ar diētām, vingrojumiem, ekspertu viedokļiem un pieredzes stāstiem. Cilvēks, kas pa īstam vēlas notievēt jau sen būtu izdarījis pats savus secinājumus un izstrādājis stratēģiju.
Varbūt izklausās skarbi, bet man šī tēma ir diezgan tuva.:-D
10.03.2019 18:39 | saite
 
Grūti kaut ko pateikt, nezinot tavus ieradumus, aktivitāšu līmeni dienas laikā, utt. Lai zaudētu svaru, jāuzņem mazāk kaloriju nekā tu patērē.
10.03.2019 18:40 | saite
 
āsāk ar ēdienkarti.
Nav jēgas izdzīt sevi sporta zālē, ja ēdienkarte nav sakārtota. Pa
++ un otrādāk, nav jēga badoties ja maza fiziskā lodze
10.03.2019 18:42 | saite
 
tagad loti populars intermediate fasting, 16h need 8 h ed, pati iereiki kuros laikos. ja 8 h diena guli tad vispar lieliski
10.03.2019 18:45 | saite
 
Tieši gribēju rakstīt par IF un OMAD diet, jo ir iespējams gudri(!) badoties, nesportot un nomest svaru. IF ir daudzi citi ieguvumi arī.
10.03.2019 18:49 | saite
 
feu, vai tur ir arī slodzes aprēķini?
Piemēram, cik kaloriju prasa kādi vingrinājumi?
10.03.2019 18:50 | saite
 
Esmu lasījusi ja no rītiem taisot kardio treniņus tad labāk sadegot viss liekais un ari jo vairāk muskuļu jo ātrāk strādā vielmaina.
Fiziskais man ir tik cik pastaigājos pa darīšanām nu jā, un tagad esmu ielādējusi aplikāciju lose weight, tur ir vingrinājumi un ēšanas plāns,japamegina, atsauksmes jau labas,jamin kad esu sākusi ēst vairāk maizītes pēdējā laikā un gada laikā esmu pieņēmusies pa 6 kg!
10.03.2019 18:51 | saite
 
Var jau vieglatlētikas vingrinājumus, tur pievilkšanās, ja nav medicīnisku aizliegumu, pie viena stāja uzlabojas. Samērā nekaitīga slodze veselam cilvēkam. Ja skrien un pievelkās, ēdot to pašu ko iepriekš, svars nedaudz !!! krītas.
Protams, drastiski vingrojumi nav ieteicami bez konsultācijas ar ārstu, turklāt var samocīties.
10.03.2019 18:55 | saite
 
Ja tie 6 kg arī ir tauki, nav ko bēdāt, piareizas fiziskas slodzes programmas tie palīdzēs dabūt muskuļu masu to vietā.
10.03.2019 18:57 | saite
 
badoties, nesportot un nomest svaru. I:-O:-O:-O:-O
10.03.2019 18:58 | saite
 
t, jo ir iespējams gudri(!) badoties, nesportot un nomest svaru. :-(:-(:-O:-O:-O
10.03.2019 18:59 | saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
vairāk

Aptauja

 
Vai Tev patīk, ka Tevi apsveic 8.martā?
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits