Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kā nomākt apetīti?

 
Pēdējā laikā nu negausīga palikusi, neder nekas, gribas visu laiku ēst. :'-( un ēdu ar 8-):-D Ir kaut kādi līdzekļi varbūt no aptieku klāsta, kas "strādā"?
16.10.2018 15:53 | saite
 
Dzer ūdeni pirms un pēc ēšanas, esmu sākusi tā darit, kad vakaros našķus prasās - vairs neprasās, vēders pilns no ūdens! :)
16.10.2018 22:25 | saite
 
smēķēt -- neveselīgi.
košļenes? nolikt priekšā attēlus ar 200 kg daiļavām?
16.10.2018 22:58 | saite
 
Dzer tēju bez cukura.
16.10.2018 23:37 | saite
 
 
nē, nav līdzekļu no aptiekām, kas ļauj rīt bezjēgā.
17.10.2018 00:39 | saite
 
Dzer ūdeni, samazini cukura daudzumu un tad arī negribēsies visu laiku ēst. Jo mazāk cukuru ēdīsi, jo mazāk vilks uz visādiem neveselīgiem produktiem.
No aptieku klāsta - esmu dzirdējusi labas atsauksmes par zaļās kafijas uztura bagātinātāju (green coffee bean extract), var palīdzēt kontrolēt negausīgumu, bet uzmanīgi ar kofeīna daudzumu. Nēsmu uztura speciāliste un iesaku balstoties uz to ko esmu lasījusi un dzirdējusi atsauksmēs no paziņām.
17.10.2018 01:22 | saite
 
Zalā kafija ir nenormāli negaršīga.
Man palīdz tējas ar citronu un ingveru. Vai nu kādu augli, dārzeni oa rokai ko uzgrauzt.
17.10.2018 08:39 | saite
 
Ūdens dzeršana man nepalīdz.
Bet es izmantoju metodi, kas man palīdz - samazinu ikdienā uzņemtos ogļhidrātus, piemēram pusdienas negatavoju rīsi/griķi + gaļa, bet tikai salāti un daudz gaļas, tikai 1 ēdienreizē iekļauju graudaugus, tāpat neuzņemu augsti ogļhidrāti saturošus augļus (āboli, banāni, bumbieri, vīnogas), labs auglis būs pomello, ogas, no dārzeņiem izvēlos treknāku un šķiedrvielām bagātīgu - avokado, kabačus.
17.10.2018 09:34 | saite
 
Mana ēdienkarte izskatās piemēram tā
Brokastīs pilngraudu putra ar chia sēklām (chia uzbriest un rada labi sāta sajūtu) un ogas, var nedaudz medu vai zemesriekstu sviestu
Pusdienas - daudz gaļas, vistas fileja, vistas saceptas, liellopa steiks vai kotletes un dārzeņi, iekļaujoties 50gr rīsu kaloritātē var pagatavot milzu porciju dārzeņu.
Uzkodas - kāds pomello augļis, olas, biezpiens (ieteiktu ņemt 5% tauku saturu, jo vājpiena nejūt sātu kā ar nedaudz taukiem)
Vakariņās - atkal kādu gaļu ar dārzeņiem, vai salāti ar zivi.
Bet nu to visu mūžu nepiekopsi, dārgi un graudaugi ir akut nepieciešami, tomēr šādas dienas mēs varam taisīt ik pa laikam.
17.10.2018 09:38 | saite
 
Kad vēders jau sāp, bet joprojām gribas rīt, tā brīžam gadās. Meitenes jau ieteica vairāk dzert, tas tiešām kaut kādā mērā palīdz. Palīdz arī vitamīnu un minerālvielu komplekss no aptieku klāsta. Konkrēti man bieži trūkst dzelzs. Un vēl palīdz kanelis un hroms, aptiekās var dabūt.
.
Ja der arī ne-aptiekas risinājumi, tad palasi par glikēmisko indeksu un piedomā, lai tas, ko ēd, būtu ar zemu GI. Ilgāk saglabāsies sāta sajūta.
17.10.2018 09:51 | saite
 
Ūdens dzeršana man nepalīdz.
Man tas pats, tāpat kā tējas un visādi citrons+ūdens, gurķi+ūdens utt.
Palīdz arī vitamīnu un minerālvielu komplekss no aptieku klāsta. Konkrēti man bieži trūkst dzelzs.
Piekrītu, vēl esmu ievērojusi, ja ikdienā neiedzeru magniju, tad arī vairāk gribas našķoties. Vispār katram neveselīgam produktam pretī var nolikt veselīgo, respektīvi, ja kārojas konkrēta lietas, tad visbiežāk trūkst kāds vitamīns organismā. :-)
17.10.2018 10:58 | saite
 
Ieteiktu izlasit kadu gramatu par veseligu uzturu un ediena nozimi musu dzives. Loti daudzi no mums nemaz nav izjutusi istu izsalkumu, tas vairak ir pieradums, kaprize, garlaiciba utt.
17.10.2018 11:07 | saite
 
Piekrītu Fiorei, jāmāk atšķirt kas ir izsalkums un kas ir iegriba, mūsdienās ir tik liela pārtikas izvēle un vairums jaunievedumu ir tik blīvi, garšīgi un viegli pieejami, tas ir iemesls resnumam, jo no tīras pārtikas (rieksti, avokādo, dārzeņi, griķi, rīsi) nevar,es teiktu maz ticams, jo brīnumi notiek, izaugt tādi liekie kilogrami kādi tie mēdz būt daudziem, es teiktu ļoti daudz neveselīga, nedabiska liekā svara.
Ieteiktu izvēlēties ikdienā tīru ēdienu, atteikties no šiem gatavajiem blīvajiem ēdieniem, vai ieviest tos svētkos, īpašās reizēs.
17.10.2018 11:12 | saite
 
Tievēšanas periodos vienīgā lieta, kas man palīdz nomākt ēstgribu un vismaz kaut kādu sātu iegūt, ir liela krūze kafijas ar pienu, var arī kanēli klāt.
17.10.2018 11:32 | saite
 
krūze kafijas ar pienu, var arī kanēli klāt.

Jau vairākas reizes dzirdu, ka kanēli jālieto. Kas tas par trendu? Tievētājiem?
Vai tā tikai modes lieta un drīz būs nākamā garšviela, ko visur likt klāt?
Nekad nebūtu domājis, ka kafijai klāt kanēli var pievienot. Jāpaprovē, vai dzerama vispār. :-D
.
#parkanēlmaizītēm :-D
17.10.2018 11:38 | saite
 
:)
Ir kaut kas lasīts par kanēli, bet man tas nelikās nopietni, tāpēc jau aizmirsu, paskaties googlē.
Es to daru viena apsvēruma dēļ- prieciņa pēc, jo smuki smaržo, lai piemānītu sevi vismaz ar smaržu, ka tā kafijas krūze patiesībā ir viena silta, apaļa kanēļmaizīte :-D
17.10.2018 11:46 | saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
vairāk

Aptauja

 
Vai Tu lasi žurnālus Lilit vai Лилит?
  • Jā, regulāri
  • Jā, šad tad